Motivatsiooniüritused

Motivatsiooniüritused on muutumas üha populaarsemaks. Formaat, kus terve kollektiiv sõidab päevaseks ajaks töökeskkonnast eemale ning toimetab üheskoos, on paljudele firmadele ainus viis kuidas tagasihoidliku eelarvega maksimum saavutada. Üldises mõistes tähendab see seda, et seltskond veedab näiteks päeva esimese poole ettevõtte teenuste, toodete arendamisega ehk ajurünnakutega sisustades (põhjuseid võib loomulikult teisigi olla) ning sisuka päeva teises osas soovitakse mõnda aktiviteeti (üldjuhul siis vastavalt turismikeskuses pakutava teenusega). Päev täis mõtestatuid ja ühtekuuluvus tegevusi annavadki motivatsiooniürituse mõiste välja. Kui alati ei pea motivatsiooniüritus sisaldama ettevõttega seotud tegevusi.

Motivatsiooniürituste puhul tuleks aega varuda vähemalt kuus kuud, sellisel juhul on võimalik saavutada sündmuse peamine eesmärk. Motivatsiooniüritusi tehakse enamjaolt märts-mai ja september – november.

Vaata veel:

Küsi meilt ideekavandit või nõu siit. Kindlasti suudame positiivselt üllatada!